Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Καλώς Ήρθατε...


Καλησπέρα Φιλαράκια....
 
Μετά από πολύ σκέψη αποφάσισα να δημιουργήσω αυτό το blog. 
Είναι μια απόπειρα να μπορέσω να μπω στην καθημερινότητα σας και να σας προτείνω  ότι τρέλα μου ήρθει να κάνω για να περάσει η ώρα μου..Μπορεί σε μερικούς αυτό να φαίνεται παράξενο αλλά είναι κάτι που είχα καιρό στο νου μου να κάνω.
Όλοι οι δικοί  μου άνθρωποι ξέρουν ότι είμαι ανήσυχο πνεύμα και πάντα μου αρέσει να πειραματίζομαι με νέες και παράξενες ιδέες..Λένε ότι είναι χαρακτηριστικό του Υδροχόου να μην σταματά ποτέ και να θέλει να δοκιμάζει καινούργια πράγματα με το Οξύ φιλοσοφικό και εφευρετικό πνεύμα. Οπότε όποιος έχει το θάρρος τον τολμώ να δοκιμάσει να μείνει στην παρέα μας και να πεί τις απόψεις του πάνω στα δίαφορα θέματα που θα συναντήσουμε στο μέλλον.......Η περιπέτεια ξεκινά..

 
   
                                             Καλή μας αρχή και καλά να περάσουμε...

3 σχόλια:

  1. καλή αρχή σου εύχομαι φιλεναδα και περιμένουμε την συνεχεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ...ΕΙΜΑΙ FUN ΠΛΕΟΝ......ΓΩΓΩ ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή