Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Ζωγραφίζοντας βότσαλα για το χειμώνα!


Ποιος δεν έχει πάει θάλασσα και δεν έχει μαζέψει πέτρες και κοχύλια από την παραλία όση ώρα ήταν εκεί και έκανε ηλιοθεραπεία πίνοντας το καφεδάκι του κάτω από το καυτό ήλιο του καλοκαιριού? Εγώ προσωπικά το έχω κάνει άπειρες φορές και έχω αρκετά αποθέματα σε διάφορα σημεία του εξοχικού μου στο υπέροχο Χαλκούτσι, Ωρωπού..όμως δεν θα ήταν ωραίο να τα βλέπαμε στην καθημερινότητά μας όλο το χειμώνα? Ψάχνοντας για ιδέες επισκέφτηκα την αγαπημένη μου ιστοσελίδα ftiaxto.gr και ξετρελάθηκα με την ιδέα της ομάδας...βοτσαλο-τέρατα με μαγνήτες.

 
Η ιδέα του ftiaxto.gr είναι πολύ ωραία και πολύ διασκεδαστική και σας προτείνω να το δοκιμάσετε και σεις..δεν θέλει κόπο και τα υλικά είναι απλά..το μόνο που χρειάζεται είναι λίγο φαντασία και δημιουργείς κάτι μοναδικό για να έχεις να θυμάσαι από τις διακοπές σου.
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου