Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Κρεμαστό Διακοσμητικό...

Έχετε ποτέ παρατηρήση κάτι φαντάχτερα κρεμαστά που μαγνητίζουν το βλέμμα όταν πάτε σε ένα φιλικό σπίτι ή σ' ένα εξωτερικό χώρο?

Μία λοιπόν από τις αγαπημένες μου δημιουργίες πέρσι το καλοκαίρι για το στολισμό του σπιτιού μας για το γάμο της αδερφής μου ήταν αυτό εδώ το κρεμαστό διακοσμητικό..ήταν σχετικά εύκολο και το μόνο που χρειάστηκε να κάνω ήταν να προμηθευτώ τα υλικά από γνωστή αλυσίδα καταστήματος παιχνιδιών και να αφιερώσω λίγο απο το χρόνο μου για να το φτίαξω.

Η μόνη ταλαιπωρία ήταν να βρώ τα σωστά υλικά για να έχω ενα τέλειο αποτέλεσμα.
Στήν αρχή χρειάστηκα σύρμα για να κάνω την ακτίνα και το σταυρό για την βάση της κατασκευής, κορδέλες σε δίαφορα χρώματα για να κρύψω την ακτίνα και το σύρμα και να κρεμάσω σε δίαφορα μήκη και πλάτυ για να έχω χρώμα. Στη συνέχεια κρέμασα δίαφορα μεγέθη κρυστάλων σε μπλέ απόχρωση που έδεσα με πετονία απο την ακτινά για να δώσω λάμψη. Πρόσθεσα τα φαναράκια όπού το βράδυ τοποθέτησα τα κερακία ρεσό που είχα αγοράσει και το αποτέλεσμα ήταν μαγικο.


Δεν είναι ανάγκη να ακολουθήσετε το παραδειγμά μου και να κάνετε ένα ίδιο..υπάρχουν τόσα υλικά που μπορείτε να βρείτε και να φτίαξετε και σεις το δικό σας κρεμαστό διακοσμητικό...λίγη φαντασία θέλει και όλα γίνοντα..

 

2 σχόλια: