Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Καθρέφτη, Καθρεφτάκι μου γίνε πιο ωραίο!

Λένε ότι ο καθρέπτης συμβολίζει τη ματαιοδοξία του ανθρώπου και την ανάγκη του για καλλωπισμό. Όλοι ξέρουμε το μύθος του ωραιοπαθούς νέου Νάρκισσου, που ερωτεύεται τον εαυτό του από την στιγμή που κοιτάζεται στα νερά μιας πηγής,και που τελικά πεθαίνει από μαρασμό.
Σε πολλούς  πολιτισμούς πιστεύεται ότι το είδωλο του κατόπτρου είναι η ψυχή και το σπάσιμο του θεωρείται κακή τύχη.

Παρόλα αυτά τίποτα δεν μας εμποδίζει να έχουμε όλοι ένα καθρέπτη στο σπίτι μας για να κοιταζόμαστε και να διορθώνουμε τον ντύσιμό μας πριν βγούμε..
Εγώ λοιπόν με την σειρά μου τώρα σας προτείνω να πάρετε ένα απλό καθρέπτη και να του δώσετε χρώμα και να το διακοσμήσετε όπως εσείς νομίζεται και σας αρέσει σύμφωνα πάντα με το γούστο σας..

Στην δική μου περίπτωση προτίμησα να γεμίσω την περίμετρο του κύκλου με ποτ πουρί που προμηθεύτηκα από αλυσίδα παιχνιδιών και τα κόλλησα με κλασική κόλλα εμπορίου για να μυρίζει και ο χώρος του υπνοδωματίου μου πιο ωραία.
Εσείς μπορείτε να δοκιμάσετε με γούνα,κουμπιά,κοχύλια,μασούρια από κλωστές,πολύχρωμες πέτρες ή ότι άλλο βάλει η φαντασία σας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου