Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Βάλε φαντασία και δεν θα χάσεις στις γιορτές...

Επιτέλους! Πλησιάζει όλο και πιο πολύ η ώρα για να ξεκινήσουμε να κατεβάζουμε τις κούτες από το πατάρι μας και να αρχίσουμε να στολίσουμε το σπίτι μας σιγά σιγά για τις γιορτές και επίσημα.

Τα Χριστούγεννα είναι η πιο αγαπημένη μου γιορτή του χρόνου, μόνο και μόνο γιατί μπορώ να κάνω ότι θέλω στην διακόσμηση του σπιτιού μου χωρίς πολλούς περιορισμούς...

Να το γεμίσω με γιορτινά διακοσμητικά με έντονα χρώματα..
Να στολίσω με φωτάκια διαφορές γωνίες του σπιτιού για να δώσω μια ιδιαίτερη ένταση στο χώρο μου...
Να γεμίσω τα τραπεζάκια με μεγάλα και μικρά κερία με αρώματα κανέλας και βανίλιας για να μυρίζουν τα πάντα θεσπέσια..
Να κάνω γενικά ότι θέλω και ακόμα περισσότερα αρκεί φυσικά να έχω αρκετά υλικά στα χέρια μου και να κάνω τα μαγικά μου, για να μπορέσω να ευχαριστήσω τον ευατό μου και τους γύρο μου τώρα στις γιορτές.....

Γι' αυτό και γω σας προτείνω μερικές πολύ απλές και καλές ιδέες για να στολίσετε τον χώρο σας όπως και γώ!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου