Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Σοκολατένια cookies με κομματάκια σοκολάτας..

Πρέπει σας εξομολογηθώ κάτι...
                       
                                     Οι κοντινοί μου φίλοι το ξέρουν...καιρός να το μάθετε και σεις!

Τρελαίνομαι για την Σοκολάτα...σε όλες τις παραλλαγές της..ένα κομμάτι μόνο είναι αρκετό να μου φτιάξει την διάθεση μου για όλη την μέρα...

Μία από τις αγαπημένες μου συνταγές με σοκολάτα, που μου την ζητάει συχνά και ο γαμπρός μου να του φτιάξω είναι τα "Σοκολατένια cookies με κομματάκια σοκολάτας" η απόλυτη αμαρτία για μένα και σας προτείνω να τα δοκιμάσετε και σεις!
Υλικά
125γρ. κουβερτούρα
150γρ. αλεύρι
30γρ. κακάο κοσκινισμένο
1κ.γ. σόδα
1/2κ.γ. αλάτι
125γρ. βούτυρο soft
75γρ. καστανή ζάχαρη
50γρ. ζάχαρη λευκή
1-2 βανίλιες
1 αβγό από το ψυγείο
350γρ. ψηφίδες σοκολάτας
 
Εκτέλεση
1. Λιώνετε την κουβερτούρα σε μπεν μαρί.
2. Σε ένα μπολ, ανακατεύετε το αλεύρι, το κακάο, τη σόδα και το αλάτι.
3. Σε ένα άλλο μπολ χτυπάτε με το μίξερ το βούτυρο με τις 2 ζάχαρες. Προσθέτετε τη λιωμένη κουβερτούρα και ανακατεύετε.
4. Προσθέτετε το αυγό και τις βανίλιες και ανακατεύετε μέχρι να γίνει ένα ομοιογενές μείγμα.
5. Προσθέτετε τα υλικά του πρώτου μπολ και ανακατεύετε. Τέλος προσθέτετε τις ψηφίδες σοκολάτας και ανακατεύετε καλά.
6. Βγάζετε με το κουτάλι περίπου 20 μπαλάκια πάνω σε αντικολλητικό ταψί, αφήνοντας απόσταση μεταξύ τους, και τα αφήνετε χωρίς να τα πατήσετε (θα ανοίξουν με το ψήσιμο).
7. Ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 170C για 18-20 λεπτά και τα αφήνετε να κρυώσουν λίγο μέχρι να σταθεροποιηθούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου