Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 17 Μαρτίου 2023

Το βιογραφικό μου!

 

Είμαι η Ασημίνα Στασινοπούλου. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Είμαι μητέρα ενός ανήλικου τέκνου. Οι δυο μας δημιουργούμε καθημερινά ιστορίες, ώστε να μπορέσω να του περάσω τα μηνύματά μου για τον κόσμο όπου μεγαλώνει και να τον προστατεύσω.

Είμαι πτυχιούχος της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Τμήματος Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Έχω τελειώσει δημόσια σχολή ΙΕΚ ως Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής και Αυτοματισμού Γραφείου. Έχω εργαστεί ως διοικητικός υπάλληλος στη γραμματεία της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Πολεοδομίας στη Νομαρχία Μεσσηνίας.

Από μικρή μου άρεσε να ταξιδεύω με την πένα μου και να αποτυπώνω τις σκέψεις μου στο χαρτί.

Είμαι αρθρογράφος στη στήλη «Πένα» των Βιβλίων Ορίζοντες και στους Θεματοφύλακες Λόγω Τεχνών.  Διατηρώ δικό μου blog, όπου μοιράζομαι τις απόψεις μου και τις προτάσεις μου με το αναγνωστικό κοινό που με ακολουθεί από τα μέσα δικτύωσης.

Έχει εκδώσει τα βιβλία

Στα μονοπάτια του έρωτα (Εκδόσεις Ανατολικός, 2018), 

Ο δράκος πυροσβέστης (Εκδόσεις Οσελότος, 2018), 

Παιχνίδια Εξουσίας (Εκδόσεις Οσελότος, 2019), 

Στο νησί της φτου ξελευτερίας (Λογοτεχνικό περιοδικό Κέφαλος, Τεύχος 5, 2019), 

Ο δράκος Γιατρός (Εκδόσεις Οσελότος, 2020), 

Το σεντούκι του παππού (Λογοτεχνικό περιοδικό Κέφαλος, Τεύχος 8, 2020), 

Η γοητεία της έλξης (Εκδόσεις Έλκυστης, 2021), 

The dragon doctor (Εκδόσεις Ontime Books, αγγλική έκδοση, 2021), 

The dragon doctor ड्रैगन डॉक्टर (Ινδική έκδοση) (Pharos Books, 2022)

Μια καρδία για δύο (Εκδόσεις Carmelas Books, e-book, 2022).

Η φλόγα του πάθους (Εκδόσεις Έλκυστης, 2023)

Οι δώδεκα μήνες στη χώρα του παραμυθιού (Εκδόσεις Ηλιαχτίδα, 2023)  

 

Στοιχεία επικοινωνίας:

asimina25@yahoo.gr

https://www.facebook.com/Stasinopoulou.Asimina.Author


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου